پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۲۶۶۵۶ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۳
»

پیام مدیرعامل بیمه‌ملت به مناسبت روز بیمه

ایستانیوز:دکتر علیرضا ابراهیم‌پور مدیرعامل بیمه ملت در پیامی روز بیمه را به همه فعالان این صنعت تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،
به نام ایزد دانا
اینک در سیزدهم آذر، روز بیمه، شتاب هدف‌مند رشد صنعت بیمه را در فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران ارج می‌نهیم و می‌کوشیم با تعامل، همکاری و همیاری سایر شرکت‌های بیمه برای تحقق جامعه‌ای سرشار از آرامش و اطمینان گام برداریم.
روز بیمه بهانه خوبی است تا با همراهی دیگر شرکت‌های بیمه و راهبری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با بهره‌گیری از دانش فنی و تجربه، پرهیز از رقابت ناسالم و کاهش ضریب خسارت صنعت بیمه، از زیان‌های محتمل بکاهیم و برای مدیریت ریسک مناسب تلاش کنیم.
بیمه‌ملت با تأکید بر مشتری‌مداری همواره می‌کوشد تا با دانش و تجربه به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه، تبادل آرا و نظرات، افزایش بهره‌وری و رشد توان رقابتی در صنعت بیمه، نقشی سازنده، راهگشا و کاربردی داشته باشد.
امید که با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران و با کوله‌باری از تجربه سال‌ها حضور در صنعت بیمه، گام‌های بزرگی را در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه در کشور و گسترش حوزه عملکرد این صنعت فراتر از مرزهای ملی شاهد باشیم.
روز بیمه بر همه فعالان این عرصه فرخنده باد.