پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۱۷۹۹۹ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۵
»

بلندگوی هوشمند جدید گوگل رقیب آمازون می‌شود

ایستانیوز:گوگل بلندگوی هوشمند جدیدی به نام هوم مینی عرضه کرده که تنها ۴۹ دلار قیمت دارد و با دستیار صوتی اختصاصی این شرکت سازگاری دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از بیزینس اینسایدر، این بلندگو رقیبی برای آمازون اکو خواهد بود که بلندگوی محبوبی برای صدور فرامین صوتی برای خرید اینترنتی و جستجو در وب و پخش موسیقی است.
 
قرار است بلندگوی هوم مینی 19 اکتبر روانه بازار شود. این بلندگو با صدای OK Google فعال می شود و برای پخش موسیقی آنلاین، کنترل لوازم خانگی هوشمند مانند لامپ ها و دیگر وسایل موجود در خانه و غیره قابل استفاده است.
 
این بلندگو از طراحی ساده ای برخوردار بوده و در وسط آن چهار لامپ سفید رنگ (برای نمایش اعلان ها) تعبیه شده است. در ضمن کاربران می توانند به راحتی و با یک ضربه کوچک به بلندگو، دستورات دلخواه را اعلام کنند. همچنین گوگل دکمه اصلی هوم را در این محصول نیز حفظ کرده و می توان با استفاده از آن، میکروفون دستگاه را خاموش کرد.
 
امکان برقراری تماس، تشخیص صدای کاربران مختلف از یکدیگر، و امکان پخش پیام صوتی در سایر بلندگوهای متصل به شبکه خانگی از جمله امکانات جذاب هوم مینی است./ فارس