پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۱۲۹۰۱ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۷
»

کسب رتبه بین المللی در صنعت بیمه توسط بیمه پارسیان

ایستانیوز:موسسه رتبه بندی بین المللی) (Capital intelligenceشرکت بیمه پارسیان رادر حال حاضر حائز برترین رتبه بین المللی و داخلی در صنعت بیمه کشور ارزیابی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،موسسهCIیکی از معتبرترین موسسات رتبه بندی در سطح بین الملل می باشد که از سال 1982 در زمینه رتبه بندی فعالیت می نماید و شرکت ها، بانک ها و موسسات مالی را در حدود 40 کشور رتبه بندی می نماید. این موسسه در تاریخ 22 اگوست 2017 برابر با 31 مرداد 1396 پس از بررسی محیط کلان کشور، صنعت بیمه و در نهایت وضعیت شرکت ،رتبه داخلی و بین المللی اعتباریبیمه پارسیان در صنعت بیمهکشور را اعلام کرد.
این موسسه رتبه شرکت بیمه پارسیان در سطح بین المللی راBB– گزارش نموده و همچنین رتبه کوتاه مدت و بلند مدت در سطح داخلی شرکت بیمه پارسیان را نیز منتشر کرده که در کوتاه مدت 1A و در بلند مدت-AA  می باشد. براساس گزارش شرکت CIچشم انداز بلند مدت و کوتاه مدت داخلی و خارجی شرکت بیمه پارسیان هر دو در وضعیت با ثباتی قراردارند.
موسسه CIمعتقد است که استراتژی و مدل کسب و کار شرکت بیمه پارسیان نقطه قوت این شرکت می باشد که منجر به مدل کسب و کار پایدار و سود آوری مناسب گردیده و بر این باور است که شرکت بیمه پارسیان پیشرو در بازار صنعت بیمه در بحث سود آوریمی باشد. همچنین طی بررسی های خود به این نتیجه رسیده است که در سه سال گذشته رشد شرکت بیمه پارسیان در حدود 30 درصد بوده است. تمامی این موارد طی گزارشی کامل به بیمه پارسیان ابلاغ شده و در وب سایت CI نیز قابل مشاهده می باشد.