پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۱۹۴۳۳۰ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱
»

محدودیت ‌های ترافیکی تا ۱۴ فروردین

ایستانیوز: مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز را تا ۱۴ فروردین ۹۶ اعلام کرد.
به گزارش روز سه شنبه مرکز مدیریت راه های کشور، با توجه به حجم سفرهای نوروزی و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی تا 14 فروردین 96، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به این شرح است.
عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در همه آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب می کند، ممنوع است.
در همه محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه هایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها وجود دارد یا در طول سال ممنوعیت تردد دارند.
همجنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت، روز 13 فروردین در همه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.
بر اساس اعلام مدیریت راه های کشور، تردد کامیون های حامل کود شیمیایی در ایام تعطیلات نوروز در روزهای 12 و 13 فروردین 96 با رعایت مقررات و ضوابط در جاده های سراسر کشور به جز محورهای هراز و کندوان بلامانع خواهد بود.
 
**محور کرج – چالوس
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 12 روزهای 4، 11 ، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 3 بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
**محور هراز
در محور هراز نیز تردد انواع تریلر ممنوع است.
تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 8 صبح روز دهم فروردین تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع خواهد بود.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 14 روزهای 4، 5 ، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد در روزهای یاد شده از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.