پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۱۹۴۳۰۱ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
»

پیام تبریک صادق به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهراو سال نو

ایستانیوز: دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و سال نو شمسی را به عموم همکاران، بیمه گزاران، نمایندگان و سهامداران شرکت تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
هوالجمیل
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی                    از این باد ارمدد خواهی چراغ دل بر افروزی
 
نسیم فرحبخش زمین در سیر خوش آهنگ زمان رخ می نماید تا با اراده نقاش زندگی و معمار پویندگی، غنچه ها بر شاخساران ، بوته ها بر جویباران هم آوا و هم نوا سرود و سرخوشی و بانگ چاوشی بر دارند که بهار فرشی می گسترد و دل می برد و سکوت و سکون و سردی به نغمه و حرکت و گرمی مبدل می شود و نوید بخش اعطینای قرآن، شجره طوبای بهشت حضرت فاطمه (س) در چنین ایامی پا بر عرصه گیتی می گذارند.
حال در آستانه این خیزش عظیم حلول سال نو و بهار پر طراوت هستی و عطراگین شدن گیتی به رایحه خوش یاس فاطمی را تبریک گفته با سپاس از خالق یکتا و با استعانت از سیره عملی ریحانه النبی سالی پر از صفا و صحت در پرتو عنایات و برکات الهی برایتان آرزومندم .
رجای واثق دارد دلهای پر مهر عموم همکاران، نمایندگان، بیمه گزاران و سهامدارن محترم با وفاق، صمیمیت و پویایی بیشتر به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند خورده و به یمن طلوع حضرت صدیقه طاهره (س) درخشش مجدد ستاره صبح امید قرین لحظات خوش زندگی همه عزیزان در سال 1396باشد.
  سعادتتان پاینده، مهرتان پایدار
  بیژن صادق