پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۱۸۶۹۲۶ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد:
»

آغاز بازگشایی نماد بانک‌ها در بورس از این هفته

ایستانیوز:شاپور محمدی درباره روند بازگشایی نماد بانک ها و آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: ‌نماد یکی از بانک ها طی هفته جاری بازگشایی خواهد شد و نماد دو بانک دیگر نیز هفته آینده باز خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، شاپور محمدی در گفتگو با ایبِنا درباره روند بازگشایی نماد بانک ها و آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: ‌نماد یکی از بانک ها طی هفته جاری بازگشایی خواهد شد و نماد دو بانک دیگر نیز هفته آینده باز خواهد شد.
 
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره بازگشایی نماد سایر بانک ها نیز اظهارداشت: عدم بازگشایی نماد بقیه بانک ها به دلیل نبود اطلاعات درست شرکت و یا نهایی نشدن حساب های این شرکت ها از سوی حسابداران آنها بوده که تاکنون به سازمان بورس اطلاعات موثقی ارائه نشده است، بنابراین سازمان بورس اقدامی برای بازگشایی نماد این بانک ها انجام نداده است.
 
وی در ادامه درباره ابلاغیه این سازمان به سازمان ها و نهادهای غیردولتی برای شفاف سازی اطلاعات گفت: سازمان بورس به صورت مستمر پیگیر این موضوع است و ظرف مدت یک ماه به آنها فرصت داده شد تا اطلاعات خود را افشا کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت صورتجلسه آنها ثبت نخواهد شد و ما به صورت مستمر روند بررسی و افشای اطلاعات آنها را دنبال می کنیم.